Jednou z možností, ako dosiahnuť vyšší predaj a predbehnúť tak konkurenciu, je znížiť cenu. Toto riešenie však často nie je to najlepšie. Prílišné zvýšenie ceny síce môže zabezpečiť nárast predaja v našom obchode, ale nemusí priniesť väčší zisk. A viac predaja za nižšiu cenu znamená aj viac práce so zákazníkmi, s posielaním tovaru, viac prostriedkov pre účtovníčku. V neposlednom rade sa náš obchod stane „tým lacným“, kde si zákazníci navyknú na nízke ceny a po zvýšení u nás nenakúpia.
Ako dosiahnuť vyšší predaj ako konkurencia?
Odoslať tovar v deň objednávky, ak uvádzame, že tovar je na sklade. Doručiť ho do druhého dňa (resp. do 48 hodín alebo aspoň do konca týždňa)
Transparentnosť – cenník dopravy nastaviť transparentne a primerane k tovaru
Obchodné podmienky napísať prehľadne a jednoducho
K produktom pridať dostatok fotografií a textov (pokiaľ možno unikátnych)
Čo najviac zjednodušiť proces objednávania
Rýchlo reagovať na otázky zákazníkov a návštevníkov webu
Okrem mobilného čísla mať aj pevnú linku a iné možnosti komunikácie (formulár, online chat, sociálne siete)
Nezabúdajme, že tak, ako nemusí byť vhodná najnižšia cena, ani neprimerane vysoká cena nie je dobrá.
Ak ste zadali správny administrátorský e-mail, boli naň doručené dočasné prihlasovacie údaje. Tieto údaje sú platné iba 60 minút. Ak sa v tomto časovom intervale neprihlásite, budú obnovené pôvodné prihlasovacie údaje.
Prebieha testovanie prihlasovacích údajov.Chybne zadané meno alebo heslo!Prebieha testovanie e-mailu.Chybne zadaný e-mail administrátora!